כתיבת תוכן לאתרים - למילים יש כוח

יש אמרה מאוד נפוצה בעולם הדיגיטל שאומרת ש"התוכן הוא המלך".
טוב זה לא באמת נכון, אבל אין ספק שהתוכן הוא בורג משמעותי במשפחת המלוכה. 
כתיבת תוכן לאתרים מעבר לעובדה שהיא מסייעת במתן תוכן איכותי ורלוונטי לגולש, יש לה תפקיד חשוב בקידום האורגני של האתר שלנו.

זו כתיבה לא סטנדרטית, המטרה שלה היא לגרום לגוגל להבין שהאתר שלך הוא רלוונטי לגולש באמצעות הטמעה של ביטויי מפתח וכללים מאוד ספציפיים,
ובכך לסייע לנו להתקדם בדירוג גבוה יותר במנועי חיפוש
.
בעצם, כשאנחנו כותבים תוכן אנחנו צריכים להתחשב בדבר אחד משמעותי וזו הרלוונטיות לגולש.
נסביר – ככל שהתוכן איכותי יותר, בהכרח הגולש יישאר יותר זמן באתר, הסיכויים שהוא ירכוש את המוצר או השירות שהעסק שלך מציע גדלים,
וכתוצאה מכך גוגל מבין את הרלוונטיות וממקם אותנו בתוצאות גבוהות יותר.

 כרגע אגב, אם עדיין לא שמת לב, תרמת לנו משמעותית לקידום בגוגל מכיוון שזמן השהייה שלך באתר שלנו עלה עקב קריאת המאמר. 

לא רק האתר שלך מרוויח מתוכן איכותי

יש כאן WIN WIN לכל הצדדים. בעצם כשהתוכן הוא איכותי, אנחנו, הלקוח וגם גוגל מרוויחים.
1. גוגל הוא מכונה, הוא רובוט שסורק את כל האתרים ויש לו מטרת על – להנגיש את התוכן הכי איכותי ורלוונטי לגולשים.
זו בתכל'ס מטרת העל של גוגל כתאגיד (חוץ מלהשתלט על העולם וכאלה..) 
2. הגולש מצא את מה שחיפש! בסופו של דבר אם אתם נמצאים בתוצאות הראשונות, סביר להניח שהתוכן שהצגתם רלוונטי עבור אותו גולש, והוא לגמרי מרוויח כאן.
3. מניח שאין צורך להסביר מה לך יוצא מזה. 

בשורה התחתונה, איך כותבים תוכן לאתרים?

אז דיברנו על רלוונטיות, אבל ברור שיש גם קווים מנחים לאיך תוכן איכותי אמור להיראות ומה הוא צריך לכלול בתוכו.
בין היתר, אולי שמת לב, אבל הכתיבה שלנו רלוונטית לשני המינים, אני מזמין אותך לעבור שוב על המאמר, ולראות שאפשר לקרוא אותו גם בלשון נקבה וגם זכר.
זה מאוד חשוב ב 2021, כתיבה לשני המינים, מוכח שזה מעלה את יחסי ההמרה וזה גם מאוד רלוונטי כשגוגל סורק אותנו. 
דבר נוסף, כשאנחנו רוצים להתקדם בביטויים מסוימים, אנחנו צריכים לכלול בתוכן את מילות המפתח בהן אנחנו רוצים להופיע בגוגל.
אם לא נעשה אופטימיזציה לתוכן כדי שיהיה כמה שיותר רלוונטי לגולש באמצעות הכללת מילות החיפוש, סביר מאוד להניח שלא נופיע בתוצאות. 
אורך התוכן – פרמטר מאוד חשוב גם כן, אם המאמר קצר מדי, זה לא כל כך אפקטיבי, אם הוא ארוך מדי – זה גם כן לא כזה מגניב, כי אף אחד לא רוצה לקרוא מגילות.
מעבר לזה, חשוב שהתוכן יהיה איכותי, גם מבחינת רמת הכתיבה והדקדוק, וגם מבחינת הערך עבור הגולש.
יש כמובן עוד שלל פרמטרים כמו מיקוד התוכן כך שיתאים לחיפוש הספציפי של הגולש, איסור על כפילות של תכנים באתר, וכו'.. 
איך בוחרים מילות מפתח? אנחנו נבחר את מילות המפתח בהן אנו רוצים להופיע בהסתכלות על שני פרמטרים – תחרות ונפח חיפוש.
נרצה תמיד למצב את עצמנו במקום נוח עבור העסק שלנו, בביטוי שהוא אמנם רלוונטי אבל שאנחנו בטוחים שאנחנו יכולים להגיע לתוצאות טובות כאשר אנחנו נבצע SEO לאתר.

למשל – במאמר הזה בחרנו להתמקד בביטוי "כתיבת תוכן לאתרים", ולא בביטוי "כתיבת תוכן". 
אמנם לביטוי "כתיבת תוכן" יש נפח חיפוש גדול יותר, והתחרות היא גדולה יותר, אבל הוא לא רלוונטי במאה אחוז לשירות שאנחנו מספקים, ולכן אם היינו מבצעים SEO תחת אותו ביטוי, סביר להניח שאחוז הנטישה שלנו מהדף, כלומר מישהו שנכנס, צפה בתוכן זמן קצר כיוון שהבין שהוא לא רלוונטי, יעלה.

אז מכיוון שכתיבת תוכן מתייחסת לאו דווקא לאתרי אינטרנט, בחרנו ביטוי שונה, וכאן אנחנו הרבה יותר ממוקדים.
תוכלו לשים לב לאורך המאמר שהביטוי חוזר על עצמו מספר פעמים, כי בכל זאת חשוב לנו שגוגל יבין שהמאמר מדבר על אותו ביטוי רצוי לקידום. 

מחקר מילים איכותי

כשאנו ניגשים לכתיבת תוכן לאתרים, עוד לפני הכתיבה אנחנו נבצע מחקר מילים כדי להבין באילו ביטויים כדאי לנו להתמקד.

ניתן לבצע את אותו מחקר על ידי כלי מילות החיפוש של גוגל שנקרא key word planner. הכלי הזה של גוגל מאפשר לנו בעצם לבדוק את הכדאיות, כמה תחרות יש על ביטוי מסוים, מה נפח החיפוש החודשי שלו וככה אנחנו יודעים באיזה מילות חיפוש כדאי להתמקד במהלך הכתיבה.
הכלי מחייב אותנו לפתוח חשבון מודעות בגוגל, תוכלו להבין עוד על פתיחת חשבון מודעות ופרסום ממומן בגוגל כאן.
יש עוד הרבה מאוד כלים נוספים כמו SEMRUSH שמאפשר לנו להבין פחות או יותר גם באילו ביטויים המתחרים שלנו מפרסמים,
ובכלל, יש לא מעט כלים נוספים שאיתם אנחנו עובדים על מנת להבין את הכדאיות.
בהקשר של מחקר מילים, מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע או משרד פרסום כדי לנתח את המילות חיפוש לעומק וכך לבחור ביטויים למיקוד. 

התוכן האיכותי ביותר - הוא שלך.

גילוי נאות, כתיבת תוכן לאתרים זה לא עסק רווחי ביחס לזמן ההשקעה והמחיר.
אנחנו כן מספקים את השירות הזה, בעיקר כי לא לכל אחד יש את הזמן, או את היכולת לכתוב תוכן ולירות מילים כמו רובה על אוטומט, 
ומשום שהמטרה שלנו היא לספק מעטפת לעסקים, 360 כדי להוריד מכם דאגה אחת נוספת.
לכן אם ממש יש בך צורך, אנחנו לגמרי נשמח לעזור לך לייצר תוכן איכותי עבור האתר!

אבל בסופו של דבר חשוב לזכור, שהידע הוא אצלך. ולכן כמה שנכתוב תוכן, איכותי ככל שיהיה, אם יש לך את השריר הזה של כתיבה, רצוי לעשות את זה בעצמך. 
אז גם אם לא נכתוב לך את התוכן, אנחנו ללא ספק יכולים לבצע אופטימיזציה כדי שהתוכן יתאים כמה שיותר למנוע חיפוש באמצעות SEO, קידום אתרים אורגני בגוגל

לקבלת הצעה אישית עבורך