ניהול עמוד אינסטגרם - לא מספיק רק תמונות יפות

אינסטגרם היא אחת הפלטפורמות הכי חזקות היום לשיווק דיגיטלי ולא מעט עסקים יכולים להיעזר בה על מנת להגיע ללקוחות פוטנציאליים חדשים.
עם זאת אינסטגרם היא פלטפורמה ייחודית מבחינת קהל היעד והשימוש בה. הפלטפורמה מתבססת על ויזואליה ומדיה ופחות על תוכן כתוב
וזה בעצם יוצר חוקים חדשים וייחודיים שרלוונטים אך ורק לפלטפורמה, ולכן כשאנחנו מדברים על ניהול אינסטגרם יש כמה חוקי ברזל שצריך לשים אליהם לב. 

אותנטיות היא שם המשחק

במקור, אינסטגרם נוצרה במטרה להיות רשת חברתית שמאפשרת שיתוף תמונות וסרטונים, וכך בעצם הפכה להיות הרשת החברתית הגדולה באמת שהקשר בין המשתמשים הוא דרך התמונות והסרטונים שהעלו, היכולת לקבל פידבק על תמונה/סרטון תוך שימוש בפילטרים מגניבים לעיצוב התמונה – הם מה שייחדו את האפליקציה.
גם פייסבוק אפשרה שיתוף תמונות, אז למה בעצם אינסטגרם ניצחה פה בענק.. ?
זה כנראה בגלל היכולת לעצב את התמונות, ותצוגת הפיד שגרמה לתמונות להיראות כמעין "אלבום" אחד ארוך, מבוסס ציר זמן, פיד מעניין, מחולק ל 3 משבצות בשורה ומאפשר יכולת קריאייטיבית דיי מעניינת באופן ויזואלי. בנוסף, השימוש המגניב ב"האשטאג" שאפשר להגיע לקהל יעד במהירות עצומה על ידי חלוקה לתחומי עניין משותפים אבל בראש ובראשונה  בגלל האותנטיות שהמשתמש יכול להעביר דרך תמונות, סטורי שנשאר ל 24 שעות בלבד וגרם לפייסבוק להיות מקוטלגת כפלטפורמה רצינית יותר מבוססת תוכן כתוב. 

היום ב 2020, גם לפייסבוק יש סטורי (אבל מתי בפעם האחרונה צפיתם בסטורי של מישהו בפייסבוק?) ופייסבוק הפכה להיות יותר דומה ללינקדאין, אם תפתחו את הפייסבוק, אתם תראו שרוב השיח הוא שיח מקצועי/פוליטי, הדפים נעלמו, הפרופילים לא רלוונטיים, והקבוצות והקהילות תפסו את המקום החדש בתוך הפלטפורמה, כך אינסטגרם נשארה המקום הבטוח שבו המשתמש יכול להרגיש אותנטיות מוחלטת. 

אינסטגרם - לא מתאימה לכל אחד!

בגלל שאינסטגרם היא פלטפורמה כל כך ייחודית באופי שלה, כשאנחנו מדברים על ניהול עמוד אינסטגרם, צריך לקחת בחשבון שהפלטפורמה לא מתאימה לכל עסק.
קחו למשל חברה שמתעסקת בפתרון תוכנה כלשהו, או חברת שמייצרת פתרונות סולאריים לגגות של בתים, מאוד יכול להיות שהם יקבלו לידים בודדים מאינסטגרם, אבל אם נשווה לפייסבוק או לגוגל, סביר להניח ששם השוק האמיתי ושאינסטגרם יהיה בזבוז כסף עבורם.מלעומת זאת קחו מאמן כושר אישי, שף בשרים פרטי, בלוג תזונה בריאה או מדריכת יוגה.
מאוד סביר להניח שהתוכן שהם יעבירו יהיה רלוונטי עבור המון גולשים שמתעניינים בנישה ספציפית וצורכים תוכן שהוא נשען על ויזואליה ו TRUST ישיר באמצעות תמונות וסרטונים.   

ניהול עמוד אינסטגרם - איך עושים את זה נכון?

אם כבר ניהול מדיה חברתית, אז אינסטגרם.
בכל מה שקשור לניהול עמוד אינסטגרם, הצורך בקריאייטיב חדשני, והתחזוק השוטף הנדרשים לעמוד אינסטגרם מניב, הם חיוניים לביסוס האמון עם הקהל וליצירת אינטראקציה באופן שוטף.
העניין הוא פשוט : צריך להמציא את עצמך כל יום מחדש. כל יום להיות רלוונטיים.
לכן לרוב לבעלי העסקים לא יהיה את הזמן לעשות זאת בעצמם, וכתוצאה מכך נדרש להיעזר במשרד פרסום.
פה אנחנו נכנסים לתמונה כדי לסייע לך לעשות זאת! אנחנו יודעים לייצר תוכן, להבין את ה DNA של העסק והמוצר או השירות שהעסק שלך מציע, ולייצר את האינטראקציה השוטפת עם הגולשים כדי לקדם את העסק באופן אורגני באינסטגרם.
אנו יודעים מה לפרסם, איך לפרסם, מתי ולמי ובכך לתחזק באופן שוטף את העמוד כדי לשמור על רלוונטיות.

בנוסף אנחנו מצרפים לכאן כמה דוגמאות ממש מגניבות של עמודים שנראים מעולה ויזואלית, וגם התוכן מושלם לא פחות, מזמנים אותך להציץ:

המבנה המיוחד של אינסטגרם מחולק לגריד של 3 תמונות בשורה אחת,
ומאפשר לפרסם פוסטים בצורה מאוד מעניינת וקריאייטיבית כדי להנגיש תוכן לקהל היעד והוא נראה כך: