ניהול סושיאל בThreads

אחרי מספר חודשים של תכנון החליטה מטא להשיק רשת חברתית חדשה שלדעת אנשי השיווק הגדולים והמוערכים בעולם הולכת להיות הדבר הבא. הפלטפורמה הוקמה על ידי חברת מטא המנהלת את אינסטגרם ופייסבוק ונולדה מתוך חזון לאפשר אופציה ומרחב ציבורי ידידותי לשיחה. יזמים, ארגונים ובעלי עסקים רבים מבינים את החשיבות בכניסה מוקדמת ונכונה אל המערכת. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות אודות ניהול סושיאל בThreads – בדיוק לשם כך אנשי המקצוע של חברת Mental פה לעשות לכם סדר.

הרשת החברתית ששיגעה את העולם

עד לפני מספר ימים אם מישהו היה זורק את השם "Threads" בחדר סביר להניח שאף אחד לא היה מבין במה מדובר. יחד עם זאת עושה רושם כי בימים האחרונים הפך השם לביטוי שגור בקרב עשרות מיליוני משתמשים ברחבי העולם. בשונה ממה שאנשים רבים נוטים לחשוב לא מדובר בטרנד שעשוי לחלוף אלא ברשת חברתית שהושקעו בה מאמצים רבים והיא כאן כדי להישאר. לפני שנספר לכם על היתרונות הרבים ונענה לכם על כל מה שקשור לנושא ניהול הסושיאל, החלטנו לעשות מעט סדר ולספר לכם רקע על הרשת החברתית ששיגעה את העולם.
Threads היא רשת חברתית אשר נמצאת בבעלות מטא האמריקאית אותה כולנו מכירים כמפעילה הרשמית של פייסבוק ואינסטגרם. הרשת החברתית ששיגעה את העולם הצליחה כבר ביומה השני לשבור את שיא ההרשמות של כל הזמנים, כאשר עקפה את המובילה CHAT GPT וקבעה שיא של למעלה מ – 75 מיליון משתמשים ב-48 שעות.
הרשת החברתית עובדת על בסיס "מיקרו-בלוגינג" ונותנת לכם את האפשרות לפרסם מגוון רחב של תכנים – מלל, סרטונים, תמונות ולקחת חלק בפעולות רבות בפלטפורמה.
כניסה נכונה וחכמה אל הרשת תוך כדי ניהול סושיאל בThreads המתבצע בצורה נכונה יקדם אתכם אלפי מונים לשם קידום התהליכים העסקיים שלכם.

ניהול סושיאל בThreads: למי זה מתאים?

ניהול סושיאל בThreads הפך בימים האחרונים לאחד החיפושים המחופשים ביותר בגוגל בקרב אנשי עסקים, יזמים ובעלי חברות. אין זה פלא מאחר והגיחה אל העולם רשת חברתית אשר עושה רושם שהיא פה כדי להישאר, כל יזם ובעל חברה עם "חוש עסקי" ולו הקטן ביותר מבין שמחכה לו פה הזדמנות לא קטנה שכדאי לנצל. אנו רואים אנשים רבים אשר הצורך בניהול סושיאל יכול לקדם אותם אלפי מונים. ביניהם ניתן לראות:

  • יזמים – יזמים רבים מבינים את החשיבות בהגדלת ראש, היום בעידן של הדיגיטל יש משפט שאנשים רבים נוטים להגיד – "אם אתה לא שם, אתה לא קיים". יש לא מעט פעמים שהמשפט הזה לא נכון, במקרה הזה אין ספק שמדובר באמת לאמיתה. Threads שברה כל שיא אפשרי בהרשמות, בעלי עסקים רבים, יזמים, חברות מובילות ומובילי דעת קהל כבר נמצאים שם ומתחילים לבנות את הפרופיל שלהם. אין מן הנמנע שמדובר בכר פורה עבור יזמים אשר מעוניינים להגדיל את מעגל הנטוורקינג שלהם ואף ללכת צעד נוסף לשם הגשמת המטרות העסקיות והפרויקטים העכשוויים שלהם – לכן, כל מה שנשאר זה רק לקחת את ההזדמנות ב-2 ידיים.
  • בעלי עסקים (קטנים וגדולים כאחד) – כמו בשאר הרשתות החברתיות שאנחנו מכירים גם פה אנחנו רואים שבעלי עסקים קטנים וגדולים כאחד מוצאים ברשת החברתית אפשרות להגיע אל קהלים נוספים. יחד עם ליווי נכון של חברה המתמחה בתחום ניתן לשבור כל תקרת זכוכית, לבדל את עצמכם ברשת החדשה ולמקסם את אסטרטגיית השיווק שלכם פלאים.
  • ארגונים – אנו רואים ארגונים רבים אשר בוחרים להצטרף אל הרשת החדשה לשם קידום מטרות הארגון, היכרות עם גופים חדשים ויצירת קשרים עסקיים. 
  • מוסדות ממשלתיים ורשויות מוניציפליות – ניכר כי גם גופים ממשלתיים ורשויות מוניציפליות רואות ברשת החדשה הזדמנות כבירה להתקדם, להעביר מסרים אל הקהלים שלהן ולהגיע אל קהלים אחרים תוך כדי שהם נמצאים בקדמת הבמה ומדברים אל הקהל שלהם בגובה העיניים. 

 

ניהול סושיאל בThreads – כולם כבר מחכים לכם שם

כולם כבר מחכים לכם שם, אל תתנו להם לחכות יותר מדי. אנו רואים כבר עשרות חברות עולמיות, ידוענים, אנשי מקצוע, יזמים ובעלי חברות ברחבי העולם שכבר עשו את דריסת הרגל הראשונית שלהם. זה בדיוק הזמן שלכם לעשות את דריסת הרגל שלכם ולהגיע אל הקהלים שלכם ואל קהלים חדשים אליהם אתם שואפים להגיע.
כניסה נכונה אל הפלטפורמה תעזור לכם לבדל את עצמכם מן שאר המתחרים שלכם, תכניס אתכם עם "פור" ותעזור לכם לקדם תהליכים עסקיים, כלכליים ולשפר את הקשרים עם לקוחות קיימים, פוטנציאליים וקולגות מהתחום.

הזמן הטוב ביותר להתחיל הוא אתמול

פלטפורמת Threads הפכה עד מהרה לכר פורה עבור יוצרי תוכן, בעלי עסקים ומובילי דעת קהל מכל העולם. מדובר בפלטפורמה חדשה אך בעלת קצב התפתחות שלא נראה כמותו בעבר (למעלה מ -75 מיליון משתמשים ב-48 השעות הראשונות של הרשת). כמובן שהזרוע עוד נטויה. מאחר ומדובר בפלטפורמה חדשה יש חשיבות רבה בכניסה נכונה אל הפלטפורמה, בידול שלכם מן המתחרים והקולגות בתחום ובניית תוכנית עבודה מפורטת ומסודרת.

כמו כל פלטפורמה רחבה בעלת מיליוני אנשים גם פה אנו רואים פוטנציאל כלכלי גדול במיוחד לצד יתרונות נוספים לארגונים, עסקים, יזמים ואנשי עסקים. אנו מאמינים שהזמן הטוב ביותר להירשם אל Threads היה אתמול. מאחר ועדיין לא נרשמתם – אין מן הנמנע שהיום הוא היום שלכם.

יחד עם ליווי של חברה המתמחה בתחום תוכלו להפיק את המירב מן הפלטפורמה, לבדל את עצמכם, ליצור "אופי" לפרופיל העסקי שלכם, לבנות תוכניות עבודה מפורטות ומסודרות ולהעצים את כלל התהליכים העסקיים והארגוניים שלכם – הכל מתחיל מתכנון נכון.

האם אני יכול לנהל את הסושיאל בעצמי?

במרוצת השנים פגשנו לקוחות עסקיים, ארגונים ויזמים רבים אשר בחרו לנהל את הסושיאל לבד ברשתות החברתיות המובילות – פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק וטוויטר. לאחרונה נכנסה אלינו שחקנית חדשה ואותם לקוחות תוהים האם יוכלו לנהל את כל אסטרטגיות הסושיאל בעצמם או שמא יצטרכו להיעזר בבעל מקצוע.

חשוב לציין, כמו בכל הפלטפורמות האחרות גם כאן אתם תוכלו לנהל את הסושיאל בעצמכם. יחד עם זאת בהנחה ולא מדובר בפרופיל אישי לחברים בלבד איננו ממליצים לנהל את הסושיאל בצורה עצמאית באף רשת חברתית ו/או פלטפורמה.

אנו למדים כי ניהול סושיאל בThreads הינה מלאכת מחשבת של ממש הטומנת בחובה לא מעט אתגרים לצד הצורך בידע, מקצועיות ומיומנות בעולמות הדיגיטל, השיווק והבנה בפלטפורמה החדשה בפרט. 

ניהול הנעשה בצורה לא נכונה וללא ליווי של בעל מקצוע עשוי לגרום לאבדן של זמן, כסף ומשאבים רבים ואף במקרים רבים לפגיעה בחשיפה כתוצאה משימוש לא נכון בפלטפורמה. אנו מאמינים כי ניהול סושיאל לחברות, ארגונים, עסקים, יזמים ואנשי עסקים צריך להיעשות אך ורק בליווי של בעל מקצוע תוך כדי בניית תוכנית עבודה מפורטת ומסודרת.

ניהול סושיאל בThreads: מה הן הפעולות שנעשות?

ניהול סושיאל בThreads הינו שם כללי למגוון רחב של פעולות המתבצעות לשם קידום העסק שלכם בצורה נכונה וחכמה בפלטפורמה. בין הפעולות שאנו רואים:

  • תכנית עבודה מפורטת ומסודרת – בראש ובראשונה לשם ניהול נכון בסושיאל אנחנו צריכים לעבוד לפי תכנית עבודה מפורטת ומסודרת. אנשי המקצוע של Mental פועלים ללא לאות להכיר אתכם, את העסק שלכם, את הלקוחות שלכם, השאיפות שלכם והחלומות שלכם ויחד איתכם בונים תכנית עבודה מפורטת ומסודרת אשר במהלכה תיכנסו בצורה נכונה אל הפלטפורמה ותצליחו "לכבוש" את כל היעדים שלכם.
  • "התוכן הוא המלך" – תוכן הוא חלק בלתי נפרד מן הפלטפורמה, מארק בעצמו סיפר לנו בפוסט הרשמי המספר על הפלטפורמה כי הוא פועל לשם יצירת מקום ציבורי בו ניתן להתבטא בצורה פתוחה וחופשית. בפלטפורמה זו יש חשיבות רבה למלל, לכן אנשי המקצוע שלנו יעבדו יחד איתכם ויבנו אסטרטגיות תוכן מסודרות – כך שהתוכן שלכם יתאים בצורה מושלמת את קהל הלקוחות שלכם ויעזור לכם לחשוף קהלים נוספים.
  • חקר מתחרים – במסגרת ניהול סושיאל בThreads אנחנו נרצה להסתכל על המתחרים שלכם ותמיד להיות צעד אחד לפניהם, בדיוק לשם כך אנחנו נפעל לשם חקר מתחרים של הלקוחות שלכם הן בפלטפורמה עצמה והן מחוץ לפלטפורמה.
  • אופטימיזציה לפרופיל שלכם – יצירת פרופיל היא מלאכה פשוטה, יצירת פרופיל נכון וממיר זו כבר אמנות ששמורה לאנשי מקצוע. במהלך ניהול סושיאל אנחנו נבצע אופטימזציה נכונה לפרופיל שלכם – כך תוצגו אל מול קהלים נוספים ורלוונטיים ותחזקו את המהימנות שלכם אל מול הפלטפורמה החדשה.
  • ניהול תקציבים ויצירת פרויקטים – במסגרת ניהול הסושיאל אנחנו ננהל את התקציבים שלכם וניצור פרויקטים ממומנים לפי הצורך, כל זאת על מנת לנצל את הפלטפורמה בצורה נכונה ולהשיג חשיפה אל מוצר ו/או כל דבר אחר אותו אתם מעוניינים לקדם.

 

לצד אלו מתבצעות עוד מגוון רחב של פעולות בהתאמה אישית ובאפיון מלא לצרכים שלכם.

 

"החזון של Threads הוא ליצור אופציה ומרחב ציבורי ידידותי לשיחה"

כך למעשה טוען מנכ"ל META, מארק צוקרברג בפוסט שפורסם בהשקה של הרשת החברתית החדשה. לפי דבריו של מארק המטרה של רשת חברתית זו היא לקחת את מה שאינסטגרם עושה הכי טוב ולייצר חוויה חדשה, נגישה ונעימה סביב טקסטים, רעיונות ושאר ירקות – כך שכל אחד יוכל למצוא מקום לביטוי.

פלטפורמה זו מזכירה את טוויטר מאחר וגם היא פועלת במתכונת "מיקרו-בלוגינג", בפלטפורמה זו תוכלו לפרסם מלל, תמונות, סרטונים ולבצע מגוון רחב של אינטראקציות שונות עם משתמשי הפלטפורמה. 

מאחר ופלטפורמה זו שואפת לשיח פתוח ומרחב ציבורי ידידותי לשיחה אנו רואים חשיבות באותנטיות כערך עליון – אנחנו לא מדברים על לוח מודעות חדש מטעם אינסטגרם, אלא על היכולת שלכם להתבלט בשטח אל מול קולגות ומתחרים, לפרוץ תקרות זכוכית, להגיע אל קהלים חדשים ולקדם את התהליכים העסקיים שלכם.

אין ספק שמארק נותן לנו פה הזדמנות כלכלית, עסקית וגם אישית להתפתח, להכיר את עצמנו ואת הסביבה בצורה יותר טובה ולהגיע אל קהלים נוספים.

סושיאל בThreads עושים עם המקצוענים של MENTAL

ניהול סושיאל בThreads ובניית אסטרטגיית קידום בThreads איננה מלאכה פשוטה וטומנת בחובה לא מעט אתגרים. אם חיפשתם אחר חברה שתתן לכם מעטפת מלאה תחת קורת גג אחת לצד תוכנית עבודה מפורטת ומסודרת הרי לכם שהגעתם למקום הנכון עבורכם. חברת MENTAL הינה אחת מן החברות המובילות כיום בישראל בעולמות הדיגיטל והמרקטינג ומרכזת את אנשי המקצוע המובילים ביותר בתחומם בארץ, בעלי ניסיון עתיר שנים – כל זאת על מנת להבטיח שתוכלו להגשים את כל החלומות שלכם ולפרוץ כל תקרת זכוכית בדרך.

יחד עם אנשי המקצוע שלנו אנחנו נעבוד איתכם ללא לאות בצורה מקצועית ובדגש על יחס אישי במטרה לאפיין את המטרות שלכם, לבנות תכנית עבודה מפורטת ומסודרת לצד אסטרטגיית תוכן ושיווק המותאמת לצרכים שלכם ולקהלים שלכם ונלווה אתכם לאורך כל הדרך בשקיפות מלאה.

אנו מזמינים אתכם לשיחת אפיון,

בוחרים נכון – בוחרים MENTAL.

לקבלת הצעה אישית עבורך