קידום ב Threads

Threads הינה רשת חברתית בהתהוות אשר הוקמה על ידי חברת מטא האמריקאית ונחשבת בעיניי מומחים "לדבר הבא" בעולם הרשתות. קידום בפלטפורמה זו הינה מלאכת מחשבת של ממש הטומנת בחובה מיומנות, מקצועיות, יצירתיות תוך כדי היצמדות לטרנדים בולטים ולחידושים בעולמות המרקטינג והדיגיטל. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות, בדיוק לשם כך אנשי המקצוע של Mental פה לעשות לכם סדר.

יורדים לעובי הקורה: Threads

יצא לכם לשמוע לא מעט פעמים את הביטוי Threads לאחרונה, אך יחד עם זאת אתם מרגישים שאתם לא יודעים בדיוק מה זה אומר ומרגישים שזה כמו טרנד שעשוי לחלוף בקרוב. ספוילר: לא מדובר בטרנד.
כפי שכבר ציינו, Threads הינה רשת חברתית בבעלותה של חברת מטא האמריקאית אשר מפעילה בין היתר גם את פייסבוק ואינסטגרם. במהלך 48 השעות הראשונות לפעילותה של הרשת החברתית הצליחה לשבור כל שיא כאשר נרשמו לשורותיה למעלה מ – 75 מיליון משתמשים, בכך שברה הרשת את שיא הרשמות המשתמשים אשר נקבע לפני על ידי CHAT GPT.
אפליקציה זו פועלת במתכונת "מיקרו-בלוגינג" ממש בדומה לטוויטר העולמית, בפלטפורמה זו ניתן לפרסם מלל, תמונות וסרטונים, להגיב ולבצע אינטראקציות שונות. כיום הפלטפורמה פועלת בסמארטפונים כאשר בדפדפן אנו רואים יכולות שימוש מוגבלות.
הציפיות כי פלטפורמה זו תהפוך עד מהרה להיות אחת מן הפלטפורמות הפעילות ביותר בעולם הרשתות החברתיות ותיקח נתח רב בעולמות הפרסום, השיווק וגם תפעל לשם שימור ושיפור אינטראקציות אישיות.
החזון העיקרי של Threads הוא ליצור אופציה ומרחב ציבורי ידידותי לשיחה לפי טענותיו של מנכ"ל Meta, מארק צוקרברג. אין ספק שהשילוב הטרנדי והחדיש יוצר הזדמנויות רבות עבור עסקים, חברות ויזמים רבים. אנשים רבים טוענים שאפליקציה זו דומה לטוויטר, אין זה מפתיע מאחר ואלו פועלות בסגנון המיקרו-בלוגינג. מארק מחזק זאת וטוען – "לטוויטר הייתה את ההזדמנות להפוך לאפליקציה המקדמת שיח ציבורי, אבל היא לא הצליחה. אני מקווה שאנחנו נצליח"
מההיכרות שלנו עם מארק – אין ספק שאנחנו לקראת הצלחה כבירה ואין מן הנמנע שנצטרך לעשות את ההתאמות הנדרשות ולהיכנס אל הפלטפורמה החדשה.

החיבור בין Threads לאינסטגרם

אם גלשתם באינסטגרם בימים האחרונים אין מן הנמנע שראיתם שכמעט כל פרופיל בעל פרופיל "Threads", האפליקציה פועלת בצמוד לאינסטגרם כאשר ניתן להירשם אל הפלטפורמה אך ורק עם חשבון אינסטגרם פעיל. הפלטפורמה חלק מפרויקט במטא הנקרא "פרויקט 92" אשר מטרתו לטרוף את כל הקלפים ולהפוך את הפלטפורמה לדבר הבא בעולם הרשתות החברתיות. אנו נרצה לעבוד עם חברה המתמחה בקידום באינסטגרם אשר בין היתר מספקת שירותי קידום בThreads לשם מתן מעטפת מלאה ובניית תוכנית עסקית.

קידום בThreads: המשפיענים הגדולים בעולם כבר שם

המשפיענים הגדולים לא נשארים אדישים ומבינים שעליהם להצטרף לפרויקט החדש אם הם לא רוצים להישאר מאחורה, אנו רואים חברות גדולות ורבות אשר פתחו פרופיל עסקי יחד עם הפתיחה של הפלטפורמה. בין המשפיענים אנו רואים את קים קרדישאן, מארוול, סלינה גומז, שאקירה, וויל סמית, נטפליקס, סוני, מיסטר ביסט ועוד חברות ענק, ארגונים, יזמים, אנשי עסקים ואיך לא – את החברים הקרובים שלנו שכבר מזמן התחילו לבדוק את הפלטפורמה.

"מתי הזמן הטוב ביותר להיכנס אל הפלטפורמה?"

אנשים רבים תוהים מתי הוא הזמן הטוב ביותר להיכנס אל הפלטפורמה, אנו מאמינים שהזמן הטוב ביותר היה אתמול. אך מאחר ואי אפשר לשנות את מה שלא נעשה, אנחנו נוכל לבנות את ההווה והעתיד בצורה נכונה. הפלטפורמה הולכת להיות הדבר הבא, תפקידה לעורר שיח והיא טומנת בחובה יתרונות רבים לארגונים, עסקים, יזמים ואנשי עסקים. יחד עם ליווי של חברה המתמחה בתחום ניתן להפיק את התועלות הרבות מן הפלטפורמה, לבדל את עצמכם מן שאר המתחרים שעדיין לא נמצאים בפלטפורמה לקבוע את הטון מחדש. לכן קידום בThreads הינו הכרחי וצריך להיעשות כבר בשלב בה הפלטפורמה עדיין נמצאת בחיתוליה וניתן ליהנות מן הפירות שמניבים לטווח הארוך.

אותנטיות כערך עליון

אמנם פלטפורמה זו הולכת להיות הדבר בעולם השיווק אך יחד אנחנו רואים את החשיבות באותנטיות. פלטפורמה זו שואפת להיות פלטפורמה בעלת שיח פתוח ומגוון שנותנת מקום לקהלים רבים לצד חווית "מיקרו-בלוגינג".
בדיוק לשם כך אנחנו רואים את החשיבות באותנטיות כערך עליון, אנחנו לא מדברים על "הלוח מודעות" החדש של אינסטגרם, אלא על רשת חברתית ששימוש נכון בה עשוי לבדל אתכם מן המתחרים שלכם, יעזור לכם לפרוץ כל תקרות זכוכית, ליצור קשר אמיתי וכנה עם מעריצים, לקוחות, יזמים וארגונים.
קידום בThreads של העסק שלכם יקדם אתכם אלפי מונים בפלטפורמה החדשה ויעזור לכם לקבל דריסת רגל ראשונית בדבר הבא בעולם הרשתות החברתיות.

מה הן הפעולות הנעשות במסגרת קידום בThreads?

כאשר אנחנו מדברים על קידום בThreads אנחנו מדברים על מלאכת מחשבת של ממש, במסגרת קידום בפלטפורמה זו אנחנו רואים מגוון רחב של פעולות המתבצעות – אפיון ומיפוי של הפרופיל והצרכים, חקר מתחרים בפלטפורמה, יצירת תוכנית עבודה מסודרת לצד בידול שלכם. כמו כן, נעשית אופטימיזציה נכונה לפלטפורמה במטרה לשרת את האינטרסים שלכם על הצד הטוב ביותר.
כמו כן במסגרת קידום בThreads אנו מספקים לקהל לקוחותינו מגוון רחב של שירותים, לרבות שירותי כתיבת תוכן, בניית תוכנית שיווקית, ניהול סושיאל בThreads, ניהול עמוד בThreads וניהול קמפיינים.
הלכה למעשה אנחנו בין החלוצות בישראל אשר החליטו לקחת את הפלטפורמה, לחקור אותה לפני כולם ולהנגיש עבור קהל לקוחותינו את הטוב ביותר. עכשיו אתם רק צריכים לשאול את עצמכם אם אתם מעוניינים להישאר מאחורה או שמא אתם מעוניינים בהכוונה של אנשי מקצוע אשר חיים את עולם הדיגיטל והמרקטינג.

קידום בThreads עושים עם MENTAL

אם חיפשתם אחר חברת קידום בThreads הרי לכם שהגעתם למקום הנכון עבורכם. חברת MENTAL הינה אחת מן החברות המובילות בישראל בעולמות השיווק ומרכזת צוות של אנשי דיגיטל מקצועיים מן השורה הראשונה, בעלי ניסיון עתיר שנים במגוון רחב של נישות בעולמות המרקטינג. כל זאת על מנת להבטיח שתוכלו להרוויח יותר ולשבור כל תקרת זכוכית בדרך.

אנחנו מזמינים אתכם לשיחת אפיון בה נכיר אחד את השני ונבנה יחד תוכנית שיווק שתבדל אתכם מן המתחרים ותכניס אתכם בצורה נכונה אל הפלטפורמה החדשה.

מחכים לכם, MENTAL.

שאלות נפוצות

קידום ב Threads

במרוצת השנים פגשנו אנשים רבים אשר תהו האם ניתן לקדם ברשתות חברתיות לבד וללא עזרה של בעל מקצוע – טוויטר, פייסבוק, אינסטגרם ודומיהם. הלכה למעשה כל אחד יכול לקדם ללא שום ניסיון, יחד עם זאת ניסיון העבר מלמד אותנו שאנשים אשר ניגשו למלאכה ללא ניסיון מצאו את עצמם מבזבזים משאבים, זמן, כסף ואף לעיתים עושים פעולות אשר גורמות לרשתות להסתכל עליהם בצורה מסוימת ופוגעת בחשיפה שלהם.
בדיוק לשם כך אנו תמיד ממליצים לעבוד בכל רשת חברתית, לרבות Threads (אשר נחשבת לרשת חברתית חדשה, לכן חשוב שהפעולות יעשו בצורה נכונה כבר בהתחלה) על מנת שתוכלו להפיק את המקסימום מן הפלטפורמה ולקדם את עצמכם, את הארגון שלכם או את המוצר שלכם.

מחיפוש קטן בגוגל אנו רואים לא מעט חברות ובעלי מקצוע המציגים את עצמכם כמתמחים בניהול סושיאל, מדיה ואף במלאכת קידום בThreads החדשה. אנשים רבים תוהים – "איך ניתן למצוא את החברה הטובה ביותר עבורנו?" אנו רואים חשיבות בעבודה עם חברה בעלת ניסיון, ותק ומוניטין בעולמות הדיגיטל והשיווק. חברה זו תדע לאפיין את הצרכים שלכם, לבנות עבורכם תוכנית אסטרטגית מותאמת אישית תוך כדי מתן מעטפת מלאה תחת קורת גג אחת.
כמו כן, אנו נרצה לבדוק שהחברה שאיתה אנו עובדים פועלת ללא לאות להישאר בקדמת הבמה, חוקרת מדי יום את הפלטפורמה החדשה ועושה הכל על מנת להבטיח לקהל לקוחותיה את הטוב ביותר.

לקבלת הצעה אישית עבורך