פרסום באינטרנט

קשה לי מאוד לחשוב על עסקים שלא צריכים היום פרסום בדיגיטל.. טוב אולי יש כמה בסדר, אבל תסכימו איתי שהרוב צריכים? 
אנחנו מבינים שהיום כמעט כל עסק, אם הוא לא נמצא בדיגיטל, הוא פשוט לא קיים. פרסום באינטרנט עוזר לנו להגיע לקהל יעד מאוד ממוקד ורלוונטי בעלויות נמוכות משמעותית ביחס לפרסום במדיה ישנה כמו טלוויזיה/עיתון/רדיו וכו'.. האינטרנט הוא מדיום מאוד חכם, הוא מאפשר לנו לאסוף DATA, בעצם נתונים מאוד מדויקים על קהל היעד שלנו ולפרסם אך ורק לקהל ממוקד בהשוואה לאמצעי תקשורת אחרים. שבהם אנחנו יורים לכל הכיוונים ומקווים ש"נפגע במשהו".

לכל פלטפורמה היתרונות והחסרונות שלה, למען האמת מאוד קל לתפעל את המערכות השונות ופרסום ממומן במערכות השונות הוא דיי פשוט ברמה הטכנית למען האמת..

אז למה צריך מישהו שיעשה את זה עבורנו?

התפקיד שלנו במנטל בתור אנשי שיווק הוא לבצע מחקר מעמיק לפני שאנחנו ניגשים לפרסם את העסק שלך בפלטפורמות השונות, במהלך המחקר נבין את השוק בצורה מעמיקה, את קהל היעד ואת המתחרים. נדע להתאים לקהל שלכם מסרים רלוונטיים על מנת לגרום לו לרכוש את השירות או המוצר שהעסק שלך מציע. בעצם שיווק טוב הוא שילוב של המשולש הקדוש, קופי > קריאייטיב > טרגטינג. במילים אחרות – העברת מסרים חדים כמו תער בשילוב עם קריאייטיב מעניין ויצירתי וקהל יעד נכון. התפקיד שלנו הוא בראש ובראשונה לעשות אופטימיזציה לכסף שלך. זה בעצם לדעת לקחת את התקציב, ולמקסם אותו. להוציא ממנו מקסימום לידים/מכירות או כל המרה אחרת איכותית בעלות המינימלית ביותר. הדגש הוא בעצם על המרה איכותית, כי אם השיווק שלנו לא יהיה ממוקד ככל האפשר, אנחנו נמצא את עצמנו מבזבזים את הכסף על קהל יעד לא רלוונטי. בנוסף, ביצוע אופטימיזציה ומיטוב הקמפיינים על בסיס קבוע הוא דבר חיוני מאוד ולכן נדרשת יכולת אנליטית כדי לפענח ולאתר היכן ניתן לשפר את הקמפיין על בסיס קבוע, לכן, חשוב להיעזר באיש מקצוע שיודע לבצע עבודת מחקר מעמיקה באמצעות כלים חדשניים על מנת לבצע פרסום איכותי ואפקטיבי.

אוקי, הבנתי. מה בעצם היתרון שלכם במנטל?

היתרון שלנו הוא שאנחנו צוללים כמה שיותר עמוק כדי להבין באמת את ה DNA של העסק ולהתאים לו את השירות הכי נכון עבורו. אנו נותנים מעטפת שלמה לעסק שלך בדיגיטל. מתוך אמונה פשוטה שאי אפשר להיום סופרמן ותותח בהכל, יש לנו אנשי מקצוע מומחים לכל תחום, כל אחד בתחומו. החל מקופירייטרס שהמטרה שלהם זה לייצר מסרים למודעות שלכם, אנשי קרייאיטיב ומעצבים, אנשי PPC שמטרתם לבצע אופטימיזציה מתמדת לקמפיינים ולהגיע לקהל היעד הרלוונטי, יוצרים ועורכי וידאו ובעצם כל מה שצריך כדי לגרום למכונה הזו לעבוד, אותה מכונה שעתידה לייצר לך כסף!  אנחנו אוהבים לקרוא לזה, מכונה לייצור זהב מכסף. אנחנו בעצם לוקחים את הכסף שמושקע בפרסום, ואנחנו יודעים לייצר ממנו זהב. לא רק לקוחות רוכשים, אלא לקוחות איכותיים, כאלו שירצו לחזור שוב. לקוחות שיהפכו להיות חלק מהשבט של העסק שלך ושיהוו שגרירים מעולים. בשורה התחתונה – המרות איכותיות, וזו מטרת העל שלנו כחברת פרסום.  אז קדימה! בא לך שנשב על קפה ונבין ביחד איך אנחנו גורמים לזה לקרות? 

לקבלת הצעה :

הבלוג

Hello world!

Welcome to WordPress. This is your first post. Edit or delete it, then start writing!