פרסום בגוגל לעסקים – המלך הבלתי מעורער של הטראפיק האיכותי

פרסום בגוגל לעסקים – למה ב 2020 גוגל היא הפלטפורמה הטובה ביותר לפרסום?

גוגל הוא בין הפלטפורמות הותיקות שיש לפרסום ושיווק של עסק בעולם הדיגיטלי ויש לכך לא מעט סיבות.
לפני שנספר לכם על פרסום בגוגל לעסקים ולמה הוא כל כך כדאי, בואו נדבר רגע על גוגל.

גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם, את זה כולנו יודעים. חברת גוגל פיצחה את הסיסטם ראשונה, ועלתה על השיטה – המנגיש הוא המנצח!
מה זה בעצם אומר?
חברת גוגל היא בעצם חברת תיווך, שמתווכת בין הגולש לתוצאת החיפוש הרלוונטית ביותר, שוב, מילת המפתח היא רלוונטיות. 
כחברה, גוגל שמה לעצמה דגל להיות חברה שמתנהלת בצורה מאוד אחראית ולכן היא נחשבת לאחת מתאגידי הענק ה"נאורים" יותר.

זה בהכרח אומר שאין בה משחקים ופרוטקציות וחשוב רגע להדגיש את זה, גוגל חרטה על דגלה להיות חברה שמובילה בתחום החיפוש,
וכתוצאה מכך הפכה להיות החברה הגדולה ביותר בעולם בהקשר הזה, והגיעה לגודל שלה באמצעות הנגשת המידע בצורה האידיאלית לגולש, ולהציג בפניו תוצאות חיפוש שיהיו באמת רלוונטיות עבור אותו החיפוש.

חברת גוגל – המלכה של הטראפיק האיכותי

האסטרטגיה של הפרסום בגוגל היא מאוד פשוטה ונשענת על אסטרטגיית השיווק הבסיסית – PULL.
מה זה אומר בעצם? המודעות שיהיו מוצגות לגולש יהיו מודעות שאנחנו נציג לו בהתאם לחיפוש שלו.
בניגוד לפייסבוק, שבה בעצם אנחנו "דוחפים" פרסום לגולש על סמך תחומי העניין שלו, בגוגל אנחנו בעצם שואבים את הלקוח אלינו בהסתמך על החיפוש שביצע במנוע. 
אז איך זה בעצם הופך את גוגל למלכה של הטראפיק האיכותי ופרסום בגוגל לעסקים הוא רלוונטי מתמיד?

זה פשוט – אנחנו לא צריכים להתאמץ יותר מדי להשיג את הלקוח הרלוונטי, הרי הוא כבר מחפש אותנו, וכל מה שאנחנו צריכים לעשות זה להנגיש לו את המידע ולהיות הכי רלוונטיים לחיפוש שביצע, לכן רוב הטראפיק שיגיע מגוגל, יהיה טראפיק איכותי יותר, וסביר להניח שמדובר בגולש עם פוטנציאל המרה גבוה יותר. 

איך המערכת של גוגל עובדת?

google adwords

בגדול מבלי להיכנס ליותר מדי פרטים טכניים ועל מנת לסכם את המערכת של גוגל במשפט אחד, המערכת של גוגל מאפשרת לבעלי עסקים לבחור מילות חיפוש ספציפיות שכאשר הגולש מחפש את אותן מילות החיפוש המערכת של גוגל תציג לנו את המודעה שיצרנו. 
המודעה של גוגל מורכבת בעצם מ 3 כותרות ותיאור. לרוב אנחנו נרצה להשתמש בכותרות בביטוי שהוא רלוונטי לחיפוש הגולש.
על המודעות שלנו, גוגל נותן לנו בעצם ציון איכות שמתבסס על לא מעט פרמטרים, בין היתר הרלוונטיות כמובן ולכן מאוד מומלץ להציג את מילת החיפוש בכותרת ולתת ערך לגולש.

יש עוד הרבה מאוד פרמטרים, הרי שפרסום בגוגל מצריך מאיתנו דף נחיתה או אתר, ולכן גם חווית הגלישה באתר ובדף הנחיתה הם פקטור משמעותי. אם גוגל מזהה BOUNCE RATE גבוה, כלומר אחוז נטישה של גולשים שנכנסים וזמן השהייה שלהם באתר הוא קצר, גם זה כמובן מוריד את ציון האיכות.

פרמטר נוסף הוא כמובן ה BID, בעצם ההצעה שלנו. גוגל עובד כמו מכירה פומבית, אנחנו בעצם יכולים לבחור כמה אנחנו מוכנים לשלם עבור קליק, ההיגיון אומר – ככל שאנחנו נהיה מוכנים לשלם יותר, גוגל יציג אותנו יותר, אז זה כמעט נכון.

ה BID שאנחנו מוכנים להציע על מילת החיפוש הוא לא הפקטור העיקרי על מנת להיות מוצגים בתוצאות החיפוש, אלא מדובר במכלול שלם.

מעבר ל"מכירה הפומבית" בגוגל, המערכת של גוגל היא מאוד פרקטית ומאפשרת הבנת נתונים בצורה מאוד מדויקת, לכן גם בנושא האנליטיקה, גוגל היא ללא ספק מובילה בתחומה ומאפשרת לנו הבנת נתונים והסקת מסקנות לצורך ביצוע אופטימיזציה גם לקמפיין וגם לאתר ודף הנחיתה שלנו.

כל זה כמובן על קצה המזלג, ובגלל המורכבות של גוגל והבנת האלגוריתם, מומלץ מאוד להתייעץ עם סוכנות דיגיטל שתדע למקסם את הכסף שלכם, לא לבזבז אותו על קליקים מיותרים, תכתוב מודעות איכותיות ובעיקר תלווה אתכם לאורך כל הדרך להגדלת הרווחיות בגוגל.

מעוניינים בפרסום בגוגל לעסק שלכם ולא יודעים כיצד להתחיל?
צרו איתנו קשר! 

לקבלת הצעה אישית עבורך