בידול של עסק – הפרמטר האולטימטיבי לשיווק דיגיטלי איכותי

יש לך איזשהו מושג בכמה פרסומות בממוצע אנחנו נתקלים ביום? סביר להניח שהתשובה שלך תהיה רחוקה מהמציאות.

אנחנו נתקלים בקרוב ל 5000 פרסומות ביום! כן כן! קרוב ל 5000 פרסומות שנמצאות פשוט בכל מקום. בין אם זה הלוגו של חברה מסוימת שמוטמע על חולצה של מישהו בעבודה, בין אם זה פרסומת בטלוויזיה, בפיד בפייסבוק, בחיפוש בגוגל, ברכבת, כשאנחנו בדרכים בשלטי חוצות, על אוטובוסים.. להמשיך? 
בכל אופן מתוך כל הפרסומות האלה, לכמה באמת שמת לב? כמה באמת משכו את תשומת לבך? סביר להניח שאולי 10 והגזמנו.

ניקח את זה רגע לעולם הדיגיטל.. בתקופת הקורונה ובאופן כללי כשהדיגיטל צבר תאוצה בשנים האחרונות, כמעט אין עסק שלא מפרסם וההבדל המשמעותי ביותר שגורם לו לבלוט זה הבידול. מה מייחד אותנו? מה הופך אותנו לשונים מעסקים אחרים? במה אנחנו טובים יותר או חלשים יותר ומה הערך המוסף שאני יכול לתת לגולש שאחרים לא?

שאלת את עצמך את השאלה הזאת? יש לא מעט שיענו כן אבל יש גם הרבה שכששואלים אותם מה הבידול הם יענו "מקצועיות שירות ואמינות" ,
בגדול ססמאות ששייכות לשנת 2010. 

בעידן שבו הגולש נחשף לכל כך הרבה פרסומות, חשוב למצוא את הייחודיות שלנו ולהבין מה מבדל אותנו ממתחרים, איך אנחנו יכולים להבליט את הבידול שלנו ולצעוק אותו כדי למקסם את אחוז ההמרה בקמפיינים, באתר ובכל מקום בו אנחנו מפרסמים את השירות או המוצר שהעסק שלנו מציע.

חשוב להבין, זה לא עוד שלב בנאלי שצריך לדלג עליו. זה השלב הקריטי ביותר בשיווק דיגיטלי!

פרסום בדור האינסטנט – תשומת לב תוך 5 שניות בלבד

המטרה שלנו בתור סוכנות דיגיטל היא לא רק לסייע לך בפרסום באינטרנט בפלטפורמות השונות, או לבצע קידום אתרים אורגני בגוגל, היא להבין איתך יחד מה הבידול שהכי נכון להדגיש, איך אנחנו יכולים לחזק אותו, להעצים אותו ולצעוק אותו ברחבי הרשת. הבידול הוא במיוחד חשוב בעידן של היום, 
עידן שבו שזמן הפרסומות מתקצר באופן משמעותי.

ניתן דוגמא :

מתי בפעם האחרונה הקשבת לפרסומת מלאה ביוטיוב בלי לדלג על ה 5 שניות הראשונות? זה בהכרח אומר שלבעל העסק יש בדיוק 5 שניות למשוך את תשומת הלב שלך! או לצורך העניין באינסטגרם, הסטורי הוא גג 15 שניות! אם לא יהיה לנו בידול שנוכל לצעוק אותו בכמה שניות בלבד, יהיה לנו מאוד קשה למשוך את תשומת הלב של הגולשים ולהגיע לפרסום אפקטיבי. 

בהקשר הזה, מומלץ מאוד להתייעץ עם איש מקצוע שיוכל לחשוב איתך יחד כיצד להדגיש את הבידול באופן משמעותי ובצורה כזו שתגרום לעסק לבלוט.
מזמינים אותך להתייעץ איתנו! 

לקבלת הצעה אישית עבורך