ניהול עמוד אינסטגרם - לא מספיק רק תמונות יפות

instagram logo

אינסטגרם היא אחת הפלטפורמות הכי חזקות היום לשיווק דיגיטלי ולא מעט עסקים יכולים להיעזר בה על מנת להגיע ללקוחות פוטנציאליים חדשים.
עם זאת אינסטגרם היא פלטפורמה ייחודית מבחינת קהל היעד והשימוש בה. רוב הפרסום הוא מתבסס על ויזואליה ופחות על תוכן כתוב
וזה בעצם יוצר חוקים חדשים וייחודיים שרלוונטים אך ורק לאינסטגרם, לאחרונה גם טיקטוק נכנסה למשחק ואנחנו כבר נסביר לכם מדוע הפרסום כאן הוא שונה.

אותנטיות היא שם המשחק

במקור, אינסטגרם נוצרה במטרה להיות רשת חברתית שמאפשרת שיתוף תמונות וסרטונים, וכך בעצם הפכה להיות הרשת החברתית הגדולה באמת שהקשר בין המשתמשים הוא דרך התמונות והסרטונים שהעלו, היכולת לקבל פידבק על תמונה/סרטון תוך שימוש בפילטרים מגניבים לעיצוב התמונה – הם מה שייחדו את האפליקציה.
גם פייסבוק אפשרה שיתוף תמונות, אז למה בעצם אינסטגרם ניצחה פה בענק.. ?
זה כנראה בגלל היכולת לעצב את התמונות, ותצוגת הפיד שגרמה לתמונות להיראות כמעין "אלבום" אחד ארוך, מבוסס ציר זמן, פיד מעניין, מחולק ל 3 משבצות בשורה ומאפשר יכולת קריאייטיבית דיי מעניינת באופן ויזואלי. בנוסף, השימוש המגניב ב"האשטאג" שאפשר להגיע לקהל יעד במהירות עצומה על ידי חלוקה לתחומי עניין משותפים אבל בראש ובראשונה  בגלל האותנטיות שהמשתמש יכול להעביר דרך תמונות, סטורי שנשאר ל 24 שעות בלבד וגרם לפייסבוק להיות מקוטלגת כפלטפורמה רצינית יותר מבוססת תוכן כתוב. 

היום ב 2020, גם לפייסבוק יש סטורי (אבל מתי בפעם האחרונה צפיתם בסטורי של מישהו בפייסבוק?) ופייסבוק הפכה להיות יותר דומה ללינקדאין, אם תפתחו את הפייסבוק, אתם תראו שרוב השיח הוא שיח מקצועי/פוליטי, הדפים נעלמו, הפרופילים לא רלוונטיים, והקבוצות והקהילות תפסו את המקום החדש בתוך הפלטפורמה, כך אינסטגרם נשארה המקום הבטוח שבו המשתמש יכול להרגיש אותנטיות מוחלטת. 

אינסטגרם - ממש לא מתאימה לכל אחד!

בגלל שאינסטגרם היא פלטפורמה כל כך ייחודית באופי שלה, הפרסום בה בהחלט לא מתאים לכל עסק.
קחו למשל חברה שמתעסקת בפתרון תוכנה כלשהו, או חברת שמייצרת פתרונות סולאריים לגגות של בתים, מאוד יכול להיות שהם יקבלו לידים בודדים מאינסטגרם, אבל אם נשווה לפייסבוק או לגוגל, סביר להניח ששם השוק האמיתי ושאינסטגרם יהיה בזבוז כסף עבורם.מלעומת זאת קחו מאמן כושר אישי, שף בשרים פרטי, בלוג תזונה בריאה או מדריכת יוגה.
מאוד סביר להניח שהתוכן שהם יעבירו יהיה רלוונטי עבור המון גולשים שמתעניינים בנישה ספציפית וצורכים תוכן שהוא נשען על ויזואליה ו TRUST ישיר באמצעות תמונות וסרטונים.   

ניהול עמוד אינסטגרם - איך עושים את זה נכון?

אם כבר ניהול מדיה חברתית, אז אינסטגרם.
 הצורך בקריאייטיב חדשני, והתחזוק השוטף הנדרשים לעמוד אינסטגרם מניב, הם חיוניים לביסוס האמון עם הקהל וליצירת אינטראקציה באופן שוטף.
העניין הוא פשוט : צריך להמציא את עצמך כל יום מחדש. כל יום להיות רלוונטיים.
לכן לרוב לבעלי העסקים לא יהיה את הזמן לעשות זאת בעצמם, וכתוצאה מכך נדרש להיעזר במשרד פרסום.
פה אנחנו נכנסים לתמונה כדי לסייע לך לעשות זאת!  אנחנו יודעים לייצר תוכן, להבין את ה DNA של העסק והמוצר או השירות שהעסק שלך מציע, ולייצר את האינטראקציה השוטפת עם הגולשים כדי לקדם את העסק באופן אורגני באינסטגרם.
אנו יודעים מה לפרסם, איך לפרסם, מתי ולמי ובכך לתחזק באופן שוטף את העמוד כדי לשמור על רלוונטיות.

המבנה המיוחד של אינסטגרם מחולק לגריד של 3 תמונות בשורה אחת,
ומאפשר לפרסם פוסטים בצורה מאוד מעניינת וקריאייטיבית כדי להנגיש תוכן לקהל היעד והוא נראה כך:

instagram feed

בנוסף אנחנו מצרפים לכאן כמה דוגמאות ממש מגניבות של עמודים שנראים מעולה ויזואלית, וגם התוכן מושלם לא פחות, מזמנים אותך להציץ:

יעקב בלומנטל - אמן מיניאטורות

יעקב בלומנטל הוא אמן מיניאטורות שמשלב דמויות שהוא יוצר עם חפצים ואלמנטים מהעולם המציאותי, ומציג אותם בתוך עולם מיניאטורי שהוא יוצר.

photo from instagram

חברת Billabong

חברת BILLABONG היא חברת אופנה המזוהה עם גלישת גלים, וכל המוצרים שלה מעוצבים ומתאימים לגולשים מקצועיים. עמוד האינסטגרם של החברה הוא דוגמא מצוינת למתן ערך לגולש, וחלוקה נכונה של 80% ערך ו 20% מכירה, תוכלו לראות בפוסטים שלהם שרוב הפוסטים מוקדשים לתחום הגלישה והופכים את החוויה של הגולש לאטרקטיבית יותר.

תמונה מהאינסטגרם של גולש

אור שפיץ

אור שפיץ – אושיית אינסטגרם ובעלת קונדיטוריה שהתפרסמה בזכות האינסטגרם כשהעלתה תמונות של מאפים ועוגות מיוחדות שהכינה בעצמה. בשלב מאוחר יותר הקימה קונדיטוריה. עמוד האינסטגרם מזוהה מאוד עם צבעי הורוד של המותג, וניתן לראות שהוא מתוחזק היטב באותנטיות מוחלטת. עמוד פשוט נהדר! 

רוצים להתייעץ? :

הבלוג