חברות קידום אתרים – מה צריך לדעת? איך בוחרים נכון?

SEO

בחירת סוכנות לקידום אתרים היא ללא ספק משימה מאתגרת ומציאת סוכנות שהיא גם טובה קשה עוד יותר. לבחירה זו יש השלכות משמעותיות על העסק ועל חשבון הבנק שלכם. ההבדל בין תנופה בתנועה האורגנית לבין ירידה בדירוג בגוגל מסתכם בבחירה בין קידום אתרים טוב ורע או מומחים לקידום אתרים. אך עם סוכנות דיגיטל נכונה  – כל עסק יוכל להגדיל מכירות ולהקטין את התקציב הפרסום שלהם, כזאת תוך שיפור חווית המשתמש. לפני שאתם חותמים חוזה עם חברת SEO חדשה – ריכזנו לכם כמה טיפים שאתם חייבים לקחת בחשבון. 

#1 קידום אתרים אינו קסם – לכן הימנעו ממי שמדבר על כך בצורה מופשטת

עבור אנשים שלא מכירים את הביטוי אופטימיזציה למנועי חיפוש, זה עלול להיות קשה להבין מושגים בהתחלה. שימו לב לאנשי מקצוע שטוענים שיש להם "הבנה מיוחדת" לאלגוריתמים של גוגל, או משתמשים במילות קסם מופשטות סביב המונח SEO – אלה אנשי מקצוע שילכו סחור, סחור ובמקום לפשט לכם את התמונה – הם רק יערפלו אותה. קידום אתרים טוב דורש הבנה מעמיקה על אופן הפעולה של מנועי החיפוש, תשומת לב לפרטים ולשינויים מתמידים שכן האלגוריתמים של גוגל משתנים כמעט מדי שבוע. וודאו שאתם פונים לחברה שמסבירה לכם את כל התהליך בשקיפות מלאה.

#2 היו ספציפיים לגבי המטרות שלכם ומצאו חברה שתוכל לעמוד בהן

לא משנה מה תעשו, אל תזמינו חברת קידום אתרים שמטרתה המעורפלת היא "להגדיל את התנועה האורגנית." כדי למנוע ערפול בנושא, אתם צריכים לתאר בדיוק את מה שאתם מקווים להשיג בעזרת קידום אתרים אורגני בגוגל. האם אתם מחפשים להגדיל את מכירות המוצרים על ידי דירוג למילות מפתח מסוימות? האם אתם מתקשים להפחית את שיעור היציאה מדף הכניסה של האתר שלכם או להגדיל את שיעורי ההמרות שלכם? האם אתם מעדיפים שיהיה לכם קהל רחב או קהל קטן יותר שמבלה יותר זמן בממוצע באתר שלכם? חברת קידום אתרים מקצועית תוכל להכווין אתכם בעדינות אל עבר המטרות המדויקות ביותר. 

#3 הכי חשוב – קבעו פגישת ייעוץ

בין אם רחוב אחד מפריד בינכם לבין המשרד של חברת הקידום ובין אם מדובר בכמה עשרות קילומטרים – רצוי תמיד להגיע לפגישת ייעוץ. סביר להניח שהסוכנות תרצה לבצע מחקר על הענף שלכם ולבדוק איתכם מספר אסטרטגיות. פגישת ייעוץ תעזור לכם להרגיש את סוג האנשים בצוות שלהם ואת רמות התשוקה והיצירתיות שלהם. אחד הדברים החשובים היא בניית יחסי אמון עם סוכנות ה-SEO שלכם, אז השתמשו בזה כהזדמנות לראות עד כמה אתם מתחברים אליהם. האם אתם מבינים את כל מה שהם מסבירים? איך הגישה שלהם? האם הם מוכרים את השירותים שלהם יתר על המידה? האם הם נראים נלהבים ממה שהם עושים? 

כמה מילים אחרונות על חברות קידום אתרים…

קידום אתרים הוא חיוני לעסק שלכם וכך גם בחירת חברת קידום אתרים  נכונה. כיום כ90% מהמשתמשים מסתכלים רק על התוצאות בעמוד הראשון של גוגל. המשמעות היא שלמציאת חברת SEO מקצועית וכזו שעובדת בשבילכם יש פוטנציאל גדול לשנות את העסק שלכם. 

רוצים להתחיל לקדם את האתר שלכם? נשמח לקבוע אתכם פגישת ייעוץ ללא עלות או התחייבות מלאו את הפרטים שלכם ואנחנו נדאג לחזור אליכם בהקדם!

לקבלת הצעה אישית עבורך