מתעניינים בבניית אתר?

בניית אתרי אינטרנט לעסקים - מה הוא אתר טוב?

כמה פעמים שמעתם את המשפט: "אתר אינטרנט זה כרטיס הביקור שלך ברשת" ? סביר להניח שלא מעט, ובצדק.
אבל למעשה, אתר אינטרנט טוב הוא לא כרטיס ביקור, הוא הפנים של העסק. הוא הדבר הראשון שגולשים חדשים רואים, והוא אמור להדגיש בתוכו את המיתוג והבידול של העסק. אני מניח שאתם מכירים את המשפט "אין שני לרושם ראשוני", לכן אתר טוב חייב להרשים את הגולש בכניסה הראשונה לאתר, וליצור חווית גלישה נעימה ופרודקטיבית. 

בעצם יש דרך אחת לדעת מה הוא אתר טוב, וזה לא מסתכם רק בעיצוב מושך, או קוד איכותי..
השורה התחתונה היא האם אתר האינטרנט ממיר, או לא. זה המדד שלנו להבין מה הוא אתר אינטרנט טוב, כל השאר חשוב, אבל לא הכי חשוב,
וזה בדרך כלל יבוא ביחד. תחשבו על זה.. UI – USER INTERFACE, בעצם ממשק המשתמש, העיצוב התכנון והמחשבה מאחורי האתר,
ו UX – USER EXPIRIENCE, בעצם חווית המשתמש, הם אלו שישפיעו על האתר והאם גולשים ימירו בו או לא.

בניית אתרי אינטרנט לעסקים

האומנות מאחורי בניית אתרי אינטרנט לעסקים היא בעצם הדגשת המיתוג והבידול של העסקים –
האתר חייב להיות מעוצב גרפית בצורה נכונה כדי לשדר ולהעביר בדיוק את מה שהעסק מוכר. הוא חייב להיות מתוכנן בקפידה, על מנת ליצור פלואו נכון לגלישה בתוכו, הוא אמור להיות מדויק, מדויק עד כדי כך שכאשר גולש נכנס לאתר, הוא קודם כל מבין לאן הוא הגיע, ולאחר מכן הוא מבין למה כדאי לו לבחור דווקא בנו.
 והכי חשוב, ונחזור על זה כמו מנטרה – בידול. להדגיש בפניו במה אנחנו שונים מהמתחרים, מה מבדל אותנו והופך אותנו לרלוונטיים ואטרקטיביים עבורו ולא לדבר בססמאות זולות כמו "שירות, מקצועיו,ת אמינות" שיכולות להעליב את הגולש וליצור אצלו אנטגוניזם.

בשורה התחתונה ואם נסכם – אתר טוב צריך להמיר, ולהביא מקסימום גולשים איכותיים. 
איך עושים את זה?  – זה דורש בעיקר הרבה מחשבה, ולא מעט ניסיון בבניית אתרים. חשוב להדגיש שוב, אנחנו לא רוצים אתר אינטרנט שרק יהיה "כרטיס ביקור" אנחנו רוצים מכונה משומנת היטב לביסוס אמון בינינו לבין הלקוח ותכלס? עוד כלי עבודה שייצר לנו כסף.